Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/liciteaza/public_html/app/addons/cp_faq_addon/controllers/frontend/cp_faq_addon.php on line 162
FAQ

FAQ

Participanți - întrebări frecvente
Unde mă pot înregistra?

Formularul de înregistrare este disponibi aici

Vă rugăm să citiți cu atenție regulile de participare la licitații și condițiile acestora.


Cum pot plasa o ofertă?

Pentru a putea plasa o ofertă trebuie să achitați garanția de participare.

Aceasta se achită cu cardul când garanția este mai mică de 4000 de lei și prin transfer bancar atunci când depășeste această sumă.

Ce se întâmplă cu garanția de participare dacă nu câștig?

Garanția de participare este returnată în termen de 5 zile lucrătoare în contul din care a fost făcută plata.

Din garanție se va reține taxa de participare de 25 de lei și veți primi pe email documentul fiscal.

Ce se întâmplă cu garanția de participare când câștig?

Atunci când veți câștigă o licitație va trebui să achitați un comision de adjudecare(explicat mai jos). Această se va calcula automat și se va retine din garanția achitată. 

Diferența se va vira în contul din care a fost făcută plata. 

În cazul în care comisionul de adjudecare este mai mare decât garanția veți primi pe email datele de plata pentru diferența.

Ce este comisionul de adjudecare?

Atunci când veți câștigă o licitație se va percepe un comision de adjudecare ce se calculează astfel:

  • 1.5% pentru bunuri adjudecate cu prețul mai mic 120,000.00 lei 
  • 1% pentru bunuri adjudecate cu prețul între 120,000.00 - 3,000,000.00 lei 
  • 0.5% pentru bunuri adjudecate cu prețul mai mare de 3,000,000.00 lei


Cine deține bunurile licitate?

La fiecare bun în parte este afișat vânzătorul împreună cu datele de contact.

Va încurajăm să luați legătură cu acesta pentru a discuta detalii despre bun și a programa o vizionare sau un apel video.

Bunurile au garantie?

Dacă nu este specificat în anunț bunul are garanție acestea nu beneficiază de garanție.

Bunurile listate pot avea opțiunea de vizionare, însă tranzacțiile se bazează pe principiul de Văzut - Plăcut astfel încât va recomandăm luați legătură cu vânzătorul pentru a obține detalii suplimentare.

Cum intru în posesia bunurilor?

Veți fi contactat de către vânzător pentru a finaliza tranzacția din punct de vedere financiar, legal și logistic.

Transportul și manipularea bunurilor intră în sarcina dumneavoastră.

În cazul în care trebuiesc îndeplinite formalități legale (notariale sau contracte), transferul sumelor se va realiza în conformitate cu legislația națională în vigoare.

Pretul afișat este cu TVA sau fără?

Prețul de pornire al bunurilor este fără TVA. Dacă bunul are specificat TVA deductibil acesta se va calcula la valoarea de adjudecare și se va adăuga.

Vânzători - întrebări frecvente
Unde mă pot înregistra?

Formularul de înregistrare este disponibi aici. Ghidul video este disponibil aici.

Vă rugăm să citiți cu atenție regulile de vânzare a produselor.

După înregistrare vom verifica datele dumneavoastră și este posibil să vă contactăm telefonic pentru a cele detalii suplimentare.

Odată finalizată verificarea contul va fi aprobat și licitațiile dumneavoastră vor fi publicate.

Ce costuri sunt?

Înregistrarea și publicarea licitațiilor este gratuită.

Când un bun este vândut se va percepe un comision de adjudecare (explicat mai jos).

Cum functionează?

Odată adăugat bunul acesta devine vizibil pe site.

Când cineva plătește garanția pentru a participa la licitație primiți un email în care sunteți anunțat.

Când cineva adjudeca un bun listat de dumneavoastră primiți un email cu prețul de ajudecare și datele de contact ale câștigătorului pentru a finaliza vânzarea.

Ce este comisionul de adjudecare?

Atunci când un bun este adjudecat se va percepe un comision de adjudecare ce se calculează astfel:

  • 1.5% pentru bunuri adjudecate cu prețul mai mic 120,000.00 lei 
  • 1% pentru bunuri adjudecate cu prețul între 120,000.00 - 3,000,000.00 lei 
  • 0.5% pentru bunuri adjudecate cu prețul mai mare de 3,000,000.00 lei
Am vândut bunul în altă parte

Dacă un bun listat nu mai este disponibil fiecare licitație are un buton în partea dreapta sus Produs indisponibil.

Va rugăm să folosiți această opțiune în cel mai scurt timp pentru a evita situațiile în care cineva plătește garanția pentru un bun indisponibil.

De asemenea această opțiune nu mai este valabilă odată ce a fost achitată garanția de un participant.

Este obligatoriu să dețin legal bunul licitat?

Da.

Odată adjudecat bunul trebuie să fiți în posibilitatea de a tranzacționa bunul astfel încât deținerea legală a bunului este obligatorie.